این روزها محتوانویسی تبلیغاتی از شغل‌های پردرآمد و جذاب در دنیاست که اتفاقا طرفداران زیادی هم دارد. نکته اینجاست که بخش مهمی از هر کسب و کاری، بازاریابی محتوایی است. بازاریابی محتوا به آن سادگی هم که به‌نظر می‌رسد نیست. داستان‌‌ سرایی تجاری روش فوق‌العاده‌ای برای پروبال‌دادن به برند است.

روش های زیادی برای بهره گیری از مطالب عالی و عناصر مختلف آن وجود دارد. بیشتر افراد ارزش محتوا را مستقل می دانند. اما می توانید با استراتژیک کردن آن و اعمال فشارهای مختلف براساس اصول اهداف و اهداف تجاری خود ، ارزش بلند مدت از آن را مورد بهره برداری قرار دهید. به همین دلیل است که “بازاریابی محتوا” می تواند به برند شما کمک کند و به شما بیاموزد که چگونه با تمام توان می توانید از آن استفاده کنید

محتوا پادشاه است؛ محتوا در همه تیم ها حرف اول را می زند. اگر بتوانید دریابید که هر تیم خاص چگونه در شرکت شما از “محتوا” استفاده می کند ، می توانید هم افزایی یا سینرژی (Synerg) لازم را ایجاد کنید تا آن ها را قوی تر کنید.

اگر که شما به دنبال احیا سازی و بازسازی کردن محتوای استراتژی های خود می باشید، یا این که به دنبال این هستید تا کمپین های بزرگ بعدی خود را مجددا برقرار نمایید، الهام بخشی صنعت می تواند به شما کمک کند تا تمام ایده های مورد نیاز تان را مرحله به مرحله از نقطه ی A تا نقطه ی B را به دست آورده و بگیرید.

اگر شما بخواهید یک “استراتژی بازاریابی دیجیتال” ایجاد کنید، از کجا شروع می کنید؟ این یک چالش رایج است چرا که بسیاری از شرکت ها می دانند که امروزه کانال های دیجیتال و تلفن همراه برای خرید و حفظ مشتریان چقدر حیاتی هستند. با این حال، آنها یک طرح یکپارچه برای رشد و جذب مخاطبان خود ندارند. آنها از ۱۰ مشکل که بعدا در این مقاله به آن ها اشاره خواهد شد رنج می برند و به همین واسطه از بین می روند.

سالهاست که برندها برای جذب و حفظ مشتری فعالیت می کنند. در اینفوگرافی زیر تاریخچه مختصری از بازاریابی محتوایی را بررسی می کنیم:

تاریخچه بازاریابی محتوایی