خلق مدل کسب و کار- چاپ پنجم
نویسنده: الکساندر استروالدر و ایو پیگنیور
مترجم: غلامرضا توکلی، بابک وطن دوست، حسام الدین ساروقی و بهامین توفیقی
تاریخ انتشار: چاپ پنجم – تابستان
این کتاب ابزاری را در دست شما میگذارد تا از آن طریق بتوانید با استفاده از رویکردی نوین در مدیریت به نام «رویکرد طراحی» با ترسیم و طراحی مدل کسب و کار به خلقی نوآورانه دست بزنید و سازمان خود را متحول نمایید.
خلاصه کتاب خلق مدل کسب و کار (۱٫۴۱ MB)
فهرست کتاب خلق مدل کسب و کار (۱۴۵٫۳ KB)
فایل تصویری خلاصه کتاب (کلیک نمایید)
همراه با تولد هر سازمانی، مدل کسبوکار آن نیز متولد می شود و این امر نشاندهنده ضرورت توجه به طراحی آگاهانه مدلهای کسبوکار دارد که کاربرد بسیاری در علوم سازمانی داشته باشد. استراتژیستها باید بدانند که مدل کسبوکار یک سازمان چیست تا بتوانند چالش سازمان در تعامل با محیط را درک کرده و برای گذر از آن استراتژی مناسب را فرموله نمایند. افراد کارآفرین باید خود را به ابزار ترسیم و طراحی مدل کسبوکار مجهز نمایند تا بتوانند تراوشات ذهنی خود را در قالبی درآمدزا قرار دهند تا بتوانند سرمایهگذاران را قانع نمایند و نوآوریهای خود را به سرانجام برسانند. در صورتی که نوآوریهای فناورانه، پروژههای ارائه محصول جدید به بازارهای فعلی و نیز ارائه محصولات فعلی به بازارهای جدید با طراحی مدل کسبوکار مناسب همراه نشوند، همگی به شکست خواهند انجامید.این کتاب ابزاری را در دست شما میگذارد تا از آن طریق بتوانید با استفاده از رویکردی نوین در مدیریت به نام «رویکرد طراحی» با ترسیم و طراحی مدل کسبوکار به خلقی نوآورانه دست بزنید و سازمان خود را متحول نمایید.
کتابی که در دست دارید، مخصوص افراد بلندپرواز، تغییردهندگان قاعده بازی و چالشگرانی است که به مقابله با مدل های کسب و کار از کارافتاده برخاسته و به طراحی سازمان های فردا می پردازند.
این کتاب، راهنمایی است برای خلق مدل کسب و کار.
انتشارات آریاناقلم چاپ چهارم این کتاب را همچون چاپ اول و دوم، با رعایت مالکیت معنوی ناشر اصلی و بصورتی نفیس و با حفظ تمامی ویژگیهای نسخه اصلی انگلیسی به چاپ رسانیده است تا لذت بهره از آن را دو چندان نماید.