گسترش و پیشرفت تکنولوژی، تعداد کاربران اینترنتی در سالهای اخیر به شکل فزاینده ای افزایش داشته است. با افزایش تعداد کاربران اینترنت، تعاملات اینترنتی نظیر ارتباطات و خرید و فروش نیز افزایش چشمگیری داشته است. این رشد سریع، باعث شده تا خرده فروشان و کسب و کار های کوچک نیز وارد عرصه رقابت شده و به ارائه خدمات و محصولات خود از طریق اینترنت بپردازند.
یکی از راههای سبقت گرفتن در این رقابت، داشتن وب سایت با طراحی مناسب است. استراتژی های طراحی سایت تأثیر بسیار شدیدی در گرفتن تصمیمات مربوط به خرید و فروش و تعاملات تجاری در کسب و کارهای کوچک و بزرگ دارد. به طوری که روزانه میلیون ها دلار در فضای آنلاین تبادل می شود.
 طراحی سایت در سال های اخیر بسیار توسعه یافته است و وب سایت های بسیاری در زمینه های مختلف طراحی و راه اندازی شده اند. در این میان برخی از انواع طراحی سایت و وب سایت های ایجاد شده نسبت به سایرین، بیشتر توجه افراد را به خود جلب می کند.

سایت خود را به سلاحی استراتژیک و قدرتمند تبدیل کنید که بتواند رقبای شما را کنار بزند و برای شما منافعاقتصادی به ارمغان آورد.

در حقیقت برخی از فاکتورها هستند که استفاه از آنها در طراحی سایت ، به طراحی سایت اعتبار می بخشد و آن را نزد کاربر معتبر تر می سازد. در این اینفوگرافی نکات لازم توضیح داده شده است.

 

اعتبار وب سایت تاثیر بسزایی در کسب و کار شما دارد