عنوان کتاب: مدیریت کسبوکار در شبکههای اجتماعی
نویسنده: سیدسجاد موسوی
کتاب «مدیریت کسبوکار در شبکههای اجتماعی» نوشتهی «سیدسجاد موسوی» به مباحثی نظیر درآمدزایی و نحوهی خریدوفروش، بازاریابی، مشتریمداری، جذب مشتری و نحوهی افزایش فالو و عضوگیری میپردازد. در توضیح پشت جلد آمده است: «ایجاد کسبوکار اینترنتی همانند رفتن به یک سفر دور و دراز است، سفر به مکانی ناشناخته و مهمتر از سفری که حتی تجربهی کسانی که از شما جلوتر هستند، برای موفقیتهای شما کافی نیست. تنها راهنمای شما برای شروع این سفر یک نقشه است؛ نقشهای که تا پایان این سفر راهنمای شما باشد. نام این نقشه در کسبوکار اینترنتی طرح تجاری Business Management on Social Networks است.» در بخشی از کتاب دربارهی بازاریابی اینترنتی میخوانیم: «بازاریابی اینترنتی که به آن بازاریابی الکترونیکی، بازاریابی آنلاین یا تحت وب گفته میشود، به کسب درآمد، فروش محصولات و ارائهی خدمات از طریق اینترنت اطلاق میشود. بازاریابی اینترنتی حوزهی وسیعی است؛ چرا که نهتنها شامل بازاریابی از طریق اینترنت میشود، بلکه تمام فعالیتها و بازاریابیها از طریق شبکههای اجتماعی، ایمیل و دیگر وسایل از راه دور را شامل میشود.» کتاب حاضر را «موسسهی فرهنگی هنری دیباگران تهران» منتشر کرده است.