همه ما در تلاش برای کسب نام هستیم. اگرچه هیچ فرمول مشخصی برای تبدیل به یک رهبر فکری در هیچ حرفه­ ای وجود ندارد، یک راه مطمئن برای رسیدن به مسیر درست وجود دارد؛ و آن پا به پا پیش رفتن با آخرین و نیز برترین روندها در فناوری و کسب و کار است.

خبر خوب این است که تعداد زیادی منبع برای کمک به شما در پیگیری این روندها وجود دارد. تعداد بسیار زیادی به طوری که ما لیستی شامل چندین گروه از آنها تهیه کرده ­ایم: فناوری، بازاریابی، کارآفرینی، مالی و کسب و کار.

کسب و کار و مالی

۱- بلومبرگ بیزنس

بلومبرگ بیزنس اخبار، اطلاعات، تجزیه تحلیل­ ها، و ویدئوهای مربوط به کسب و کار و بازار را به جهان ارائه می­ دهد که شامل داستان­ هایی از «بیزنس ویک» و «بلومبرگ نیوز» می­ شوند.

بلومبرگ بیزنس را در فیس بوک لایک و یا پیام ­های توییتر را دنبال کنید.

۲- مارکت واچ

مارکت واچ پالس بازار را دنبال می کند. با بیش از ۱۶ میلیون بازدید کننده منحصر به فرد در ماه، این سایت یک پیشرو در اخبار کسب و کار، اطلاعات مالی شخصی، گزارش رویداد در زمان واقعی، و ابزار سرمایه گذاری و داده است.

مارکت واچ را در فیس بوک لایک و یا پیام­ های توییتر را دنبال کنید.

۳- فایننشال تایمز

یکی از سازمان­ های خبری برتر جهان در حوزه کسب و کار فایننشال تایمز می­ باشد، که اخبار ضروری، گزارش رویدادها، اطلاعات، و تحلیل آنها را برای جامعه کسب و کار جهانی تأمین می ­کند.

فایننشال تایمز را در فیس بوک لایک و یا پیام­ های توییتر را دنبال کنید.

۴- سی‌ان‌ان مانی

سی ان ان مانی اخبار پولی را که بیش از سایر خبرها برایتان اهمیت دارد، پوشش می­ دهد. تحت عمل سی ان ان، این وب سایت آخرین اخبار کسب و کار و برترین داستان­ های مالی را از سراسر جهان گردآوری کرده و به صفحه نمایش شما می ­آورد.

سی ان ان مانی را در فیس بوک لایک و یا پیام­ های توییتر را دنبال کنید.

۵- وال‌استریت جورنال

با بیش از ۳۶ میلیون بازدیدکننده دیجیتال در هر ماه، وال‌استریت جورنال یک روزنامه روزانه است که شامل اخبار، گزارشات تحقیقاتی و تجاری می­ شود. این شرکت گزارشات خبری بی نظیر از بیش از ۱۸۰۰ روزنامه نگار در ۴۵ کشور جهان را ارائه می دهد.

وال‌استریت جورنال را در فیس بوک لایک و یا پیام­ های توییتر را دنبال کنید.

۶- اکونومیست

اکونومیست دیدگاه و نظرات معتبری را در زمینه اخبار، سیاست، کسب و کار، امور مالی، علم و فناوری ارائه می دهد.

اکونومیست را در فیس بوک لایک و یا پیام­ های توییتر را دنبال کنید.

۷- به آرامی ثروتمند شوید «Get Rich Slowly»

به آرامی ثروتمند شوید نکات کاربردی در مبحث پول در عناوین مختلف مالی از حساب پس انداز با نرخ بهره بالا گرفته تا نرخ رهن را به اشتراک می­ گذارد. از سال ۲۰۰۶، این وب سایت به مردم در پس انداز، کاهش قرض و شروع سرمایه گذاری کمک شایانی کرده است.

به آرامی ثروتمند شوید را در فیس بوک لایک و یا پیام ­های توییتر را دنبال کنید.

۸- ستون نیویورک تایمز پل کروگمن

مقاله نویس و برنده جایزه نوبل، پل کروگمن، نظرات خود را در اقتصاد و سیاست در این ستون نیویورک تایمز بیان داشت. برخی از عناوین مقالات وی شامل اقتصاد کلان، تجارت و امور مالی بین المللی می­ شوند.

مطلب را در توییتر دنبال کنید.

۹- لرن وست بلاگ «LearnVest’s Blog»

هدف لرن وست این است که برنامه ریزی مالی را برایتان مقرون به صرفه، قابل دسترس و حتی لذت بخش کند. وبلاگ این شرکت یک منبع عالی برای نکاتی در مورد برنامه ریزی بودجه، اعتبار و وام و هر چیز دیگری مرتبط با امور مالی شخصی است.

لرن وست را در فیس بوک لایک و یا پیام­ های توییتر را دنبال کنید.

۱۰- کانسیومریست

کانسیومریست به آخرین اخبار و روند مصرف کننده پاسخ می ­دهد. سایت مذکور یک سایت غیرانتفاعی و با تبلیغات رایگان است که به عنوان یک انجمن برای بحث ­های دوستانه، جالب و مستقل درباره مسائل مربوط به بازار و مصرف کنندگان در دسترس می­ باشد.

کانسیومریست را در فیس بوک لایک و یا پیام­ های توییتر را دنبال کنید.

۱۱- مانی «Money»

مانی، مجله­ای متعلق به شرکت تایم، یک سایت مشاوره و اخبار مالی شخصی است که همه چیز را از پس انداز و هزینه تا سرمایه گذاری و بازنشستگی (بعلاوه معاملات و موارد رایگان) پوشش می­ دهد.

مانی را در فیس بوک لایک و یا پیام­های توییتر را دنبال کنید.

۱۲- وبلاگ کارت اعتباری نرد والت «NerdWallet»

هنگامی که نوبت به کارت اعتباری، بیمه، وام یا هزینه مانند هزینه های بیمارستان می ­رسد، مصرف کنندگان تقریباً تمام تصمیمات خود را بدون آگاهی لازم می­ گیرند. نرد والت می خواهد این را هم با سرویس و هم با محتوای وبلاگ خود تغییر دهد- در واقع این شرکت قصد دارد در تمام تصمیمات مالی زندگی وضوح بیشتری حاصل کند.

نرد والت را در فیس بوک لایک و یا پیام­ های توییتر را دنبال کنید.

۱۳- استریت  «TheStreet»

از طریق استریت، شما م ی­توانید اخباری که بازارها، تحلیل سهام برنده جایزه، داده ­های بازار، و ایده ­های معاملاتی سهام را تحت تأثیر قرار می­دهند، پیگیری کنید. این سایت دارای مجموعه ­ای بی نظیر از خدمات دیجیتال شامل صدها ویدیو و چند رسانه­ای است- پس یقیناً هنگام مرور محتوا خسته نخواهید شد.

استریت را در فیس بوک لایک و یا پیام­ های توییتر را دنبال کنید.

فناوری

۱۴- ونچر بیت «VentureBeat»

ونچربیت همه مطالب را در زمینه اخبار، حوادث، تحقیقات پیشگامانه، و چشم اندازهایی در نوآوری فناوری در اختیارتان قرار می­ دهد. هدف این وب سایت کمک به مدیران، کارآفرینان و علاقه مندان به فناوری در تأمین محتوایی دقیق جهت تصمیم گیری­ های هوشمندانه است.

بعلاوه ونچربیت یکی از دو وبلاگ فناوری است که مارک زاکربرگ به طور منظم مطالعه می ­کند.

ونچربیت را در فیس بوک لایک و یا پیام ­های توییتر را دنبال کنید.

۱۵- نکست وب «The Next Web»

نکست وب می ­تواند منبع اصلی شما برای اخبار تکنولوژی بین المللی، کسب و کار، و فرهنگ باشد. با کمک نویسندگانی از هفت قاره­ می­ توانید مطمئن باشید که اخبار تکنولوژی مهم از اطراف جهان را از طریق آن دریافت می­ کنید.

نکست وب را در فیس بوک لایک و یا پیام ­های توییتر را دنبال کنید.

۱۶- ورج «The Verge»

از طریق گجت­ ها تا استارت آپ­ ها، اپلیکیشن­ ها و فرهنگ فناوری، ورج گزارشات دقیق، مطالب اصلی، و سر مقالات را پوشش می­ دهد.

ورج را در فیس بوک لایک و یا پیام­ های توییتر را دنبال کنید.

۱۷- وایرد

محتوای وایرد بیانگر این امر است که چگونه تکنولوژی در حال تغییر تمام جوانب زندگی ماست- از فرهنگ تا کسب و کار، علم تا طراحی. پیشرفت ­های غیر منتظره و نوآوری ­های کشف شده توسط این سایت به مسیرهای جدیدی از تفکر، ارتباطات نو و صنایع جدید سوق می ­دهند.

و ایرد را در فیس بوک لایک و یا پیام­ های توییتر را دنبال کنید.

۱۸- انگجت «Engadget»

انگجت تمام مطالب نوین را در زمینه گجت ­ها و تجهیزات الکترونیکی مصرف کننده پوشش می­دهد. از سال ۲۰۰۴، این وب سایت به طور گسترده دستگاه­ های پیشرفته و تکنولوژی­ ای که آنها را شارژ می­ کند را مورد بحث قرار داده است.

انگجت را در فیس بوک لایک و یا پیام­ های توییتر را دنبال کنید.

۱۹- گیزمودو «Gizmodo»

گیزمودو با شعار خود “تکنولوژی همه چیز است”، شامل محبوب­ترین وسایل الکترونیکی مصرف کننده، گجت­ ها، نرم افزارها و موارد زیاد دیگری می ­­شود. تمام این­ها با نشان گاکر مدیا تأمین می ­شوند.

گیزمودو را در فیس بوک لایک و یا پیام­ های توییتر را دنبال کنید.

۲۰- رید رایت «ReadWrite»

رید رایت یک وبلاگ در مورد مرزهای تکنولوژی از روبات­ ها، پهپادها، و ساعت­ ها به افرادی است که آنها را ساخته و استفاده می­ کنند.

رید رایت را در فیس بوک لایک و یا پیام­ های توییتر را دنبال کنید.

۲۱- ری-کد «Re/code»

هدف ری-کد بازنگری روزنامه نگاری فناوری است. در واقع ری-کد یک اخبار فناوری، معرفی کتاب­، و سایت آنالیز است که شامل مطالب گردآوری شده توسط روزنامه نگاران برجسته در این زمینه می ­شود.

ری-کد را در فیس بوک لایک و یا پیام ­های توییتر را دنبال کنید.

۲۲- ناین تو فایو مک «۹to5Mac»

ناین تو فایو مک اخبار کوتاه را برای آیفون، آی­پد، و تمام امکانات مک پوشش می­دهد. شما ۴۱۱ را در مورد اخبار و بررسی محصولات اپل، اپلیکیشن­ها و رومرها خواهید داشت.

ناین تو فایو مک را در فیس بوک لایک و یا پیام­ های توییتر را دنبال کنید.

۲۳- سی نت

سی نت آخرین پیشرفت ­های تکنولوژی مصرفی را دنبال کرده و نشان می­دهد چه چیز جدید است، چرا مهم است، و چگونه می­ تواند زندگی شما را غنی کند.

سی نت را در فیس بوک لایک و یا پیام ­های توییتر را دنبال کنید.

۲۴- فوربز تک «Forbes Tech»

بخش تکنولوژی فوربز به منظور پوشش اخبار کوتاه تکنولوژی به خوبی هویت شناسی تغییر دهندگان بازی در دنیای دیجیتال ما ایجاد شده است.

فوربز تک را در فیس بوک لایک و یا پیام­های توییتر را دنبال کنید.

۲۵- فناوری در آسیا «Tech in Asia»

اکوسیستم استارت آپ در آسیا به سرعت در حال پیشرفت بوده و هدف اصلی فناوری در آسیا اعلام پیشرفت­ های عالی این قاره به جهان است.

فناوری در آسیا را در فیس بوک لایک و یا پیام­های توییتر را دنبال کنید.

۲۶- گیگاام «Gigaom»

گیگاام با بیشتر از ۵/۶ میلیون بازدیدکننده ماهانه ویژه، یک تجزیه و تحلیل هوشمندانه و معتبر از فناوری­های در حال ظهور را ارائه می­ دهد. شبکه انتشاراتی متشکل از بیش از ۲۰۰ تحلیلگر مستقل محتوای جدیدی را ارائه می ­دهد که فاصله میان اخبار کوتاه و تحقیقات با دامنه ­ای گسترده را پیوند می ­دهد.

گیگاام را در فیس بوک لایک و یا پیام ­های توییتر را دنبال کنید.

بازاریابی

۲۷- بافرسوشال «buffersocial»

(امیدواریم که) بافر را به واسطه اپلیکیشن آن که به شما اجازه برنامه ریزی پست­هایتان در شبکه اجتماعی را می ­دهد، می­شناسید. اما وبلاگ شرکت، بافرسوشال، نکات بسیار مفیدی را در مورد نحوه اشتراک گذاری، ایجاد، و تبدیل کاربران به خوانندگان وفادار به شبکه­ های اجتماعی را ارائه می­ دهد.

مطلب را در توییتر دنبال کنید.

۲۸- وبلاگ هاب اسپات «HubSpot Blog»

همانند بافر، هاب اسپات هم یکی دیگر از شرکت­های بازاریابی اینترنتی SaaS می­باشد که با محتوای مفیدش در حال دستیابی به تعداد بالایی بیننده است. وبلاگ آن برای بازاریابی، فروش و محتوای آژانس بیش از ۴۰۰،۰۰۰ مشترک و دو میلیون بازدیدکننده ماهانه کسب کرده است.

مطلب را در توییتر دنبال کنید.

۲۹- موز بلاگ «The Moz Blog»

کارشناسان ارشد بازاریابی توصیه­ ها، تحقیقات، چگونگی­ ها و بینش­ های خود را به نام کمک به شما در ارتقاء SEO و مهارت­های بازاریابی آنلاین ارائه می ­دهند.

موز بلاگ را در فیس بوک لایک و یا پیام­ های توییتر را دنبال کنید.

۳۰- کپی بلاگر بلاگ «Copyblogger Blog»

کپی بلاگر قدرت وب سایت­ هایی که کار می­کنند را افزایش می ­دهد. وبلاگ مذکور هر هفته در مورد هر آنچه که هم اکنون در بازاریابی محتوای آنلاین در حال کار است، محتوای اصلی و مرتبط را در اختیارتان می ­گذارد.

مطلب را در توییتر دنبال کنید.

۳۱- وبلاگ ست

نویسنده ۱۸ کتاب که به عنوان پرفروش ترین­ها در سراسر جهان رقم خوردند، ست گودین، به طور منظم در مورد راه گسترش ایده ­ها، بازاریابی، ترک شغل، رهبری و بیشتر از سایر موارد تغییر همه چیز، وبلاگ می ­نویسد.

وبلاگ ست را در فیس بوک لایک و یا پیام­ های توییتر را دنبال کنید.

۳۲- کیس متریکس بلاگ

کیس متریکس به منظور بهینه سازی بازاریابی ایجاد شد. محتوای آن قصد دارد معیارهایی را در اختیارتان قرار دهد که منجر به بینش عملی در کسب و کار آنلاین شما خواهد شد.

کیس متریکس را در فیس بوک لایک و یا پیام­ های توییتر را دنبال کنید.

۳۳- استراتژیست محتوای کانتنتلی

کانتنتلی معتقد به ساخت یک دنیای رسانه ­ای بهتر با ارائه استعداد و ابزارهای لازم به برندها جهت تعریف داستان­ هایی است که مردم دوست دارند. وبلاگ شرکت، استراتژیست محتوا، به روزترین و مهمترین مطالب را از صنعت بازاریابی محتوا ارائه می ­دهد.

کانتنتلی را در فیس بوک لایک و یا پیام­ های توییتر را دنبال کنید.

۳۴- Sprout Insights

Sprout Social’s Insights یک وبلاگ شبکه اجتماعی در کسب و کار با تمرکز بر تأمین اخبار کوتاه شبکه ­های اجتماعی، مقالات، و به روز رسانی­های صنعت برای کابران است.

Sprout Social را در فیس بوک لایک و یا پیام­ های توییتر را دنبال کنید.

۳۵- اَدورتایزینگ اِیج

اَدورتایزینگ اِیج به جامعه بازاریابی و تبلیغات با هوش رقابتی خدمت می­کند. طی سال­ها، اَد اِیج منبع اصلی و جهانی اخبار، تجزیه و تحلیل و الهام برای صنعت است.

اَدورتایزینگ اِیج را در فیس بوک لایک و یا پیام­ های توییتر را دنبال کنید.

۳۶- Socially Stacked

Socially Stacked، یک شرکت تحت حمایت ShortStack و متعهد به ایجاد کمپین­های شبکه­ های اجتماعی جهت تعامل بیشتر با مشتریان اجتماعی و تلفن همراه می ­باشد که تمام موارد اجتماعی را برای کسب و کارهای کوچک و نمایندگی ­ها پوشش می ­دهد.

مطلب را در توییتر دنبال کنید.

۳۷- رادیوس بلاگ «Radius’ Blog»

رادیوس در حال تغییر شیوه­ای است که بازاریابان B2B می­فهمند، هدف را مشخص کرده و کاربران جدید جذب می ­کنند. وبلاگ شرکت استراتژی­هایی در همه موارد از بازاریابی بینش مشتری تا تحلیل پیشگویانه را در اختیار شما می­ گذارد.

مطلب را در توییتر دنبال کنید.

۳۸- ورو بلاگ «Vero’s Blog»

ورو یک نرم افزار بازاریابی ایمیل برا پایه اطلاعات است. جای تعجب نیست که وبلاگ شرکت پر از نکات و ایده­ های بازاریابی ایمیل است که باعث افزایش فروش شما می ­شود.

مطلب را در توییتر دنبال کنید.

استارت آپ ­ها

۳۹- تک کرانچ

تک کرانچ به توضیح و توصیف محصولات و شرکت ­های اینترنتی جدید اختصاص داده شده است. علاوه بر پوشش استارت آپ ­ها، تک کرانچ شامل شرکت­های موجود که بر فضای جدید وب تأثیرگذارند می­ شود.

تک کرانچ را در فیس بوک لایک و یا پیام­ های توییتر را دنبال کنید.

۴۰- هکر نیوز

هکر نیوز، تأسیس شده توسط وای کامبینیتر، پول، مشاوره و ارتباطات را برای شرکت­های جدید فراهم می کند. وای سی در شرکت­ هایی همچون دراپ  باکس، اِیربی اِن بی، میوز (!)، و رِدیت سرمایه گذاری کرده است، و سایت خبری آن بر علم کامپیوتر و کارآفرینی تمرکز دارد.

مطلب را در توییتر دنبال کنید.

۴۱- اِی وی سی

اِی وی سی یک نظرسنجی اینترنتی مشهور بوده که توسط فرد ویلسون، یک سرمایه گذار ریسک در نیویورک و یکی از بنیان­گذاران  Union Square Ventures تأسیس شده است. از سپتامبر ۲۰۰۳، ویسلسون هر روزه پستی- معمولاً در حوزه­ های سرمایه گذاری ریسک، کارآفرینی، یا اینترنت- منتشر می ­کند.

مطلب را در توییتر دنبال کنید.

۴۲- مقالات اَندرو چِن

اندرو چن یک نویسنده و کارآفرین است که بر محصولات تلفن همراه، معیارها و رشد کاربر متمرکز است. وی مشاور و سرمایه گذار استارت آپ­های تکنولوژی شامل دراپ باکس، پروداکت هانت، و انجل لیست است. او مقالاتی طولانی در مورد آنچه که در دره سیلیکون در حال انجام است، می نویسد. همچنین، وبلاگ او به طور منظم توسط افرادی نظیر سرمایه گذار مارک آندریسن و یکی از بنیان­گذاران پِی پال، مکس لوچین، خوانده می­ شود.

مطلب را در توییتر دنبال کنید.

۴۳- اَلی واچ

با خوانندگانی از بیش از ۲۰۰ کشور در سراسر جهان، اَلی واچ عمدتاً بر تکنولوژی، استارت آپ و اکوسیستم کارآفرینی نیویورک تمرکز دارد. این وب سایت مقصد اصلی اخبار استارت آپ­ ها، نظرات و معرفی مطالب، و سرمایه­گذاری و اطلاعات محصولات است.

اَلی واچ را در فیس بوک لایک و یا پیام ­های توییتر را دنبال کنید.

۴۴- هکر رشد «GrowthHacker»

هکر رشد مقصد اصلی مردم برای همکاری و الهام گرفتن در  ایجاد برنامه های بازاریابی رشد موثر است. به کمک این جامعه آنلاین، شما تکنیک­های بازاریابی آنلاین اخلاقی را خواهید آموخت (و احتمالاً به اشتراک خواهید گذاشت) که رشد پایدار و قابل تنظیم را راه اندازی می­ کند.

هکر رشد را در فیس بوک لایک و یا پیام­ های توییتر را دنبال کنید.

۴۵- انترپرنر «Entrepreneur»

با معرفی موسسان الهام بخش و آگاه از سال ۱۹۷۳، انترپرنر مشاوره، بینش و راهنمایی­ های سودمندی را در اختیار کارآفرینان مشتاق در سراسر جهان قرار داده است. این سایت، استراتژی­های کسب و کار شما را آغاز، اجرا و رشد می دهد.

انترپرنر را در فیس بوک لایک و یا پیام ­های توییتر را دنبال کنید.

۴۶- سی دیکسون بلاگ «Cdixon Blog»

اخیراً کریس دیکسون، یکی از شرکای شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر آندرسن هورویتز، شخصاً در استارت آپ­هایی نظیر اسکایپ، پینترست، کیک استارتر، فوراسکوئر، و واربی پارکِر سرمایه گذاری کرده است. در وبلاگ وی، شما پست­هایی از قبیل (اما نه محدود به) استارت آپ­ ها، سرمایه ریسک، رقابت، واقعیت مجازی، و تجارت الکترونیک می­ بینید.

مطلب را در توییتر دنبال کنید.

۴۷- وبلاگ بن «Ben’s Blog»

بن هورویتز یکی از بنیان گذاران آندرسن هورویتز، از وبلاگ خود به عنوان یک سکو در انعکاس تجربیات مختلف خود در زمینه کاری­اش استفاده می­ کند. هورویتز به طور منظم در انتشار دیالوگ­های جذاب حول کارآفرینی، ساخت و ساز و سازمان­های پیشرو و نیز سرمایه ریسک فعالیت دارد.

مطلب را در توییتر دنبال کنید.

۴۸- Quick Sprout

 Quick Sprout به مردم کمک می کند تا ترافیک بیشتری دریافت کنند. این وب سایت توسط نیل پاتل، یک کارآفرین که به شرکت­ هایی همچون آمازون و NBC در رشد درآمدشان کمک می ­کند، راه ­اندازی شده است. اگر در تلاش برای جذب مشتری بیشتر به کسب و کار خود هستید، این وب سایت یک منبع با ارزش است.

مطلب را در توییتر دنبال کنید.

۴۹- وبلاگ گای کاوازاکی

نویسنده، سخنگو و کارآفرین دره سیلیکون، گای کاوازاکی، دیدگاهش را در مورد سرمایه ریسک، مدیریت، بازاریابی، انتخاب جایگاه و ارائه مطلب، و بسیاری از عناوین دیگر مرتبط با استارت آپ در وبلاگ خود بیان می­ کند.

مطلب را در توییتر دنبال کنید.

۵۰- کانورژن ایکس ال

کانورژن ایکس ال آخرین تحقیقات و نقشه ­های پردازش دقیق در زمینه بهینه سازی تبدیل و رشد داده محور را ارائه می­ دهد. چه وب سایت شما، صفحات هدایت، محصولات، قیمت گذاری، و یا کمپین های بازاریابی شما باشند یا نباشند، محتوای این وب سایت در بهبود کسب و کارتان شما را یاری خواهد کرد.

کانورژن ایکس ال را در فیس بوک لایک و یا پیام ­های توییتر را دنبال کنید.

۵۱- Both Sides of the Table

پس از فروش شرکت خود به Saleasforce.com، مارک ساستر به عنوان یک شریک عمومی به «آپ فرانت ونچرز» پیوست و هم اکنون یک کارآفرین برتر است. Both Sides of the Table وبلاگ ساستر است که هم در بنیانگذاری و هم سرمایه گذاری کارآفرینی استراتژی­ هایی را پوشش می ­دهد.

 مطلب را در توییتر دنبال کنید.

 

 

منبع: Themuse
ترجمه شده در گروه  TFE|TIMES به قلم مریم فقیه عبدالهی