عنوان کتاب: استراتژیهای فروش بسیار موفق
نویسنده: راسل وارد
کتاب استراتژیهای فروش بسیار موفق ، راه حلهایی هوشمندانه در خصوص نحوه برخورد و تعامل با مشتریان را ارائه کرده و بهرهمندی مفید از زمان جلسه حضوری معرفی محصول را یکی از محورهای اصلی بحث قرار داده است.
آیا دوست دارید که فرصتهای عالی خود را در یک جلسه تجاری جدید به طور چشمگیری بهبود ببخشید و مطمئن شوید که در ساعت برگزاری جلسه در این کسب و کار به پیروزی میرسید؟ اگر یک تیم فروش را مدیریت میکنید، چگونه میخواهید توانایی کل تیم را هنگامی که میخواهید در کسب و کارتان به پیروزی برسید، بهبود ببخشید؟ هر چند ممکن است شما یک فروشنده خوب باشید، اما حاضرم با شما شرط ببندم که میتوانم در کتاب استراتژیهای فروش بسیار موفق راهبرد موثرتری به شما ارائه دهم که باعث بهبود فرایند فروش شما میشود و روشها و تاکتیکهای بیشتری به شما ارائه میدهد که عملکرد فروش شما را بهبود میبخشد.
با توجه به تجربه من، افراد بسیار کمی میدانند که چگونه در یک جلسه رفتار مناسبی داشته باشند، به خوبی صحبت کنند و دقیقا کارهایی را انجام دهند که فرصت هایشان را برای کسب یک موقعیت خوب بهبود ببخشند. این کتاب یا بر روی این موضوع که شما دارید از روش درست پیروی میکنید، تاکید میکنند و بدون شک مجموعه تواناییهای شما را بهبود میبخشد، یا شما را به راه درست هدایت میکند و باعث میشود که در هر مساله تجاری جدید موفق شوید. هم چنین یک مزیت رقابتی بزرگ به شما خواهد داد.
فهرست مطالب
پیشگفتار
مقدمه
فصل ۱: ساعت بحرانی چیست؟
فصل ۲: چرا عینی بودن مهم است؟
فصل ۳: قابلیتهای ساعت بحرانی
فصل ۴: ابعاد ساعت بحرانی
فصل ۵: سنجش چرخه اصلی فروش
فصل ۶: ذهنیت و کاربرد
نتیجهگیری