عنوان کتاب: برنامه کاری

نویسنده: ژول مارکو

بازاریابی و فروش دنیای بی‌انتهایی است که هر روزه بر گستره و پیچیدگی‌های آن اضافه می‌گردد. بنده در طی این سال‌ها که به عنوان مشاور و مدرس در شاخه بازاریابی و فروش در خدمت سازمان‌ها و موسسات این مرز و بوم بوده‌ام، این نکته را به خوبی متوجه شده‌ام که هیچ‌گاه نمی‌توان در این رشته به دانش‌های گذشته اکتفا نمود و هر روز باید در این راه از علم روز دنیا بهره جست. کتابی که در حال حاضر با کوشش بسیار برای شما آماده گردیده است، کتابی است که به زبان ساده نقشه راه را در این کار به شما خواهد داد؛ چه برای کسانی که به دنبال روش‌های افزایش فروش هستند و چه کسانی که سودای راه‌اندازی کسب و کار موفقی را دارند. در هر دو حالت کتاب برنامه کاری که پرفروش‌ترین کتاب بازاریابی از دیدگاه سایت آمازون است، برای شما مناسب است. امید است با مطالعه و بهره‌گیری از این کتاب ارزشمند، موفقیت‌های بیشتری را برای خود و این مرز و بوم رقم بزنید.

ژول مارکو (Jules Marcoux) کتاب برنامه کاری را با این ایده که همه‌چیز را می‌داند ننوشت. در حقیقت او به‌ ندرت همه‌‌چیز را می‌داند. همه ما همین‌‌گونه هستیم. بزرگ‌ترین بازاریابان این را می‌دانند و بدون تعارف به آن اقرار می‌کنند. هر بازاریاب نیاز به یک‌ پایه و اساس محکم دارد. اما بعد از همه این‌ها، همه‌چیز برمی‌گردد به تلاش، خلاقیت، داشتن یک چشم‌انداز کاری و نترسیدن از اجرای آن‌ها. دنیای بازاریابی دنیای پر تلاطمی است، برای آنکه بتوانید در عرش آن بیاستید باید هر روز چیزهای تازه‌ای بیاموزید. گرفتن یک دیپلم ممکن است ده سال شما را درگیر کند ولی نتیجه آن تماماً بستگی به تلاش و فعالیت شما دارد.

فهرست مطالب

تقدیر و تشکر
درباره نویسنده
استراتژی باحال به نظر رسیدن!
چگونه یک جلسه فروش و یا جلسه توسعه تجاری بسیار عالی داشته باشیم
نوع لباس پوشیدن در جلسه
هدف خود را پیش از رفتن به جلسه بدانید
حتماً پیگیری کنید
به چشمان‌شان نگاه کنید
بهترین روش رشد چیست؟
استفاده از تلفن
ایجاد مخاطب
ایجاد پیش آوازه
به حرکت ادامه بده
آن‌ها جوان می‌مانند
یک نام درست انتخاب کنید
لغات عمومی کشنده‌اند
آن را متمایز و معنادار کنید
کوتاهش کنید
راه مناسب برای ایجاد تنوع
یک نشان تجاری به‌اندازه‌ی نقطه‌ضعفش قوی است
لیست تمام نقاط اتصال خود را بنویسید.
ارزیابی و نرخ
اقدام کنید
راه‌حل را به افرادت نشان بده
کار سخت لزوماً منجر به نتیجه نمی‌شود
ارزش
مقیاس‌پذیری
فشار و کشش
نشان تجاری خودتان را کم به‌حساب نیاورید
قدرت داستان‌سرایی
کشف قیمت عالی
قیمت منطقی و قیمت فنی
بازاریابی و قیمت روان‌شناختی
برای مشتریان خود وقت صرف کنید
جلب تشکر دیگران خرج دارد
به دنبال ارجاع دهندگان باشید و تشکر کنید
برای تشکر به آن‌ها هدیه بدهید
دو هفته بعد از فروش پیگیر مشتریان خود باشید
استراتژی قاچاقچی مواد مخدر
برنامه‌های بلندمدت بی‌فایده است
جهان یک بازار نیست
کانون عرضه
جایگاه شما چیست؟
استراتژی تحکیم قیمت
موقعیت، موقعیت، موقعیت
از درون جعبه فکر کنید
دستکش‌های بوکس خود را دست کنید
در یک جمله بنویسید
اگر هیچ نیازی وجود ندارد، مردم را قانع کنید که نیازی هست
بازاریابی باید همراه با ماندگاری باشد
همیشه با فرد تصمیم‌گیرنده صحبت کنید
تصمیم‌گیرنده درفروش شرکت‌به‌شرکت
تصمیم‌گیرنده درفروش شرکت به مصرف‌کننده
بازاریابان بزرگ هیچ‌چیز نمی‌دانند
و در پایان …

گردآوری شده در مجله بیستک