عنوان کتاب: برند ضد گلوله
نویسنده: احسان مهدی نژاد و محمد متانت جهرمی
کتاب برند ضد گلوله ، با ریتم مشخص و متناسب، و با اطلاعات و مثالهایی جهانی و ایرانی فضای خوبی در ذهن مخاطب ساخته تا راحتتر بتواند به فکر برندسازی در شرایط محیطی ایران باشد.
نویسندگان این کتاب، با تجربه چندین ساله در بازار ایران و ترکیب این تجربه با علوم برندسازی روز دنیا یک دستورالعمل بسیار کاربردی برای مخاطب تهیه نمودهاند.
در این کتاب قدم به قدم فرآیند برندسازی آموزش داده شده است، به صورتی که حتی اگر شما هنوز کسب و کاری را راهاندازی نکرده باشید هم برایتان به شدت مفید است و اما اگر کسب و کاری دارید که به دنبال سود و فروش بیشتر هستید یا دوست دارید که برند شوید، این اثر به شما نکاتی را یادآور خواهد شد که میتواند شما را در زمانی معقول به برندی قدرتمند یا همانطور که از نام کتاب مشخص است به برندی ضد گلوله بدل کند.
در هر فصل این کتاب دهها تمرین قرار داده شده است که مزیتی رقابتی به این کتاب میدهد. شما زمانی که یکی از مفاهیم برندینگ را فرا میگیرید سریعا باید تمریناتی را برای کسب و کار کنونی یا آینده خود انجام دهید. انجام این تمرینات شما را به شدت قدرتمند و با تجربه خواهد ساخت.
ضمنا داخل کتاب و در بین فصول شما میتوانید از دهها لینک مرتبط با موضوعات برخوردار شوید که به شدت باعث درک هر چه بهتر مفاهیم برندسازی برای شما میگردد.
این کتاب، خوانندگان را با دنیایی از مثالها و راهکارهای جذاب، سرشار از ایدههای جدید میکند. و به عنوان منبعی برای ایدههای ناب و برای همه علاقمندان کسب وکار و علیالخصوص برندسازی یک دروازه جدید است.
فهرست مطالب
مقدمه
فصل اول: ایدهیابی برای ساختن برند ضد گلوله
فصل دوم: استراتژی تمایز ضد گلوله
فصل سوم: انتخاب اسم برند ضد گلوله
فصل چهارم: شعار ضد گلوله
فصل پنجم: حواس پنجگانه و رنگ ضد گلوله
فصل ششم: لوگو ضد گلوله
فصل هفتم: رهبری و مدیریت برند (به همراه برند پلن و پیشنهاد کتابهایی عالی)
جمعبندی کتاب برند ضد گلوله
تشکر و قدردانی