عنوان کتاب: راهبرد

انتشارات: هاروارد بیزینس ری‌ویو

اگر تاکنون هیچ مطالعه‌ای در زمینه‌ی راهبرد نداشته‌اید، این ۱۰ مقاله‌ی بی‌بدیلِ هاروارد را از دست ندهید. مجموعه‌ی پیش رو حاصل گزینش ‌مهم‌ترین مقالاتی است که هاروارد از میان صدها مقاله‌ی منتشر شده‌ی خود انتخاب کرده است. این مجموعه‌ی کاربردی به شما در تسریع توسعه‌ی راهبرد و اجرای آن در سازمانتان کمک خواهد کرد.

کتاب راهبرد  به شما کمک می کند که :

  • بین شرکت خود با رقبا تمایز قائل شوید .
  • مشخص کنید شرکت شما چه کارهایی را انجام می دهد و چه کارهایی را انجام نمی دهد .
  • چشم اندازی برای آینده ی مبهم مشخص کنید .
  • اقیانوس هایی آبی از بازارهایی بدون رقیب به وجود آورید .
  • از کارت امتیاز متوازن برای اندازه گیری راهبردی خود استفاده کنید .
  • راهبرد خود را به یک عبارت به یادماندنی تبدیل کنید .
  • اولویت ها را به صورت صریح مطرح کنید .
  • منابع اولیه را تخصیص دهید .
  • حق و حقوق تصمیم گیری را برای تحقق سریع تر آن مشخص کنید.

 

 

 

 

گردآوری شده در مجله بیستک