عنوان کتاب: مشتری اتوماتیک

نویسنده: جان واریلو

جان واریلو در کتاب مشتری اتوماتیک (Automatic Customer) با این عقیده که «مشترکان»، بهتر از «مشتریان» هستند و اگر مشترک نداشته باشید، هر ماه، شمارنده تعداد فروش‌­های شما مجددا روی صفر تنظیم می­‌شود و شما مدام برای تکمیل دفتر ثبت وضعیت کسب­ و کار خود استرس دارید. اما وقتی مشترک داشته باشید، میدان دید بهتری پیدا می­‌کنید و می‌توانید کسب­ و کاری بسازید که با قیمت بهتری به فروش برسد، ۹ مدل‌ اشتراکی ارائه داده که برای هر یک از این ۹ مدل شناسایی شده، شرکت‌هایی را به عنوان نمونه معرفی کرده است.

این کتاب به شما نشان می‌دهد که چطور مدل کسب‌ و کار اشتراکی را در کسب‌ و کار خودتان پیاده کنید. مهم نیست در چه زمینه صنعتی کار می‌کنید یا کسب و کار شما چه اندازه‌ای دارد. مشتری اتوماتیک به گونه‌ای طراحی شده که نشان دهد چطور می‌توان یک کسب‌ و کار موفق را به یک کسب‌ و کار قابل فروش تبدیل کرد. کتاب حاضر، به اهمیت جذب مشتریانی که طبق زمان‌بندی مشخصی مجددا برای انجام خریدهای خود به شما مراجعه می‌کنند، اشاره کرده است.

فهرست مطالب

مقدمه
بخش اول: مشترکان، بهتر از مشتریان هستند
فصل اول: در اقتصاد اشتراکی چه کسی برنده است؟
فصل دوم: چرا به مشتریان اتوماتیک نیاز دارید؟
بخش دوم: ۹ مدل کسب و کار اشتراکی
فصل سوم: مدل وب سایت عضویت
فصل چهارم: مدل مخزن همه چیزهایی که می‌توانید بخورید
فصل پنجم: مدل باشگاه خصوصی
فصل ششم: مدل جلوی صف
فصل هفتم: مدل محصولات مصرفی
فصل هشتم: مدل جعبه شگفت‌انگیز
فصل نهم: مدل ساده کننده
فصل دهم: مدل شبکه
فصل یازدهم: مدل آرامش خاطر
بخش ۳: کسبوکار اشتراکی خود را بسازید
فصل دوازدهم: ریاضیات جدید
فصل سیزدهم: جذب پول نقد در مقابل حفظ پول نقد
فصل چهاردهم: روانشناسی فروش اشتراک
فصل پانزدهم: افزایش رشد و گسترش کسب و کار
فصل شانزدهم: بازتاب‌ها
درباره نویسنده
درباره کتاب مشتری اتوماتیک

گردآوری شده در مجله بیستک