عنوان کتاب: مشتری خودکار

نویسنده: جان واریلو

منبع اصلی در آمد هر کسب و کاری،مشتریان تکراری آن کسب و کار است.اما همه ی مشتریان به اندازه کافی خوب نیستند،بازارها تغییر می کنند و رقبا نیز بی رحم هستند پس چگونه می توان یک جریان ثابت در آمدی از کسب و کار ایجاد کرد؟راز آن،یافتن و نگه داشتن مشتریان خودکار است.
واریلو در این کتاب،۹ طرح مختلف را ارائه می کند تا کسب و کارهای مختلف بتوانند با تکیه بر آن به کسبو کارهای عضویتی تبدیل شوند.هر طرح در یک فصل از این کتاب مورد بررسی قرار گرفته است.کسب و کارهای مختلف با توججه به ماهیتشان می توانند از طرح های متفاوتی استفاده کنند.
چه بخواهید کل کسب و کارتان را به کسب و کاری عضویتی تبدیل کنید یا فقط قصد تغییر ۵ درصد از آن را داشته باشید،مطالعه ی کتاب مشتری خودکار را به شما پیشنهاد می کنیم.

فهرست مطالب

بخش اول : مشترکین از مشتریان بهتر هستند 

  • فصل ۱ : چه کسی پیروز اقتصاد عضویتی است؟
  • فصل ۲ : چرا به مشتریان خودکار نیاز دارید؟

بخش دوم کتاب مشتری خودکار : ۹ مدل کسب و کار عضویتی 

  • فصل ۳: مدل وب سایت با امکان عضویت
  • فصل ۴: مدل کتابخانه «هرچه می‌توانید بخورید»
  • فصل ۵: مدل باشگاه خصوصی
  • فصل  ۶: مدل جلوی صف
  • فصل ۷: مدل محصولات مصرفی
  • فصل ۸: مدل جعبه شگفت‌انگیز
  • فصل ۹: مدل ساده کننده
  • فصل ۱۰: مدل شبکه‌ای
  • فصل ۱۱: مدل آسودگی خاطر

بخش سوم : راه‌اندازی کسب و کار عضویتی خودتان 

  • فصل ۱۲: ریاضیات جدید
  • فصل ۱۳: مکش ذره ذره وجه نقد در مقابل سرازیر شدن آن
  • فصل ۱۴: روانشناسی فروش حق عضویت
  • فصل ۱۵: رشد و توسعه کسب و کار
  • فصل ۱۶:تاملات

 

 

 

 

گردآوری شده در مجله بیستک