عنوان کتاب: مشتری خودکار
نویسنده: جان واریلو
منبع اصلی در آمد هر کسب و کاری،مشتریان تکراری آن کسب و کار است.اما همه ی مشتریان به اندازه کافی خوب نیستند،بازارها تغییر می کنند و رقبا نیز بی رحم هستند پس چگونه می توان یک جریان ثابت در آمدی از کسب و کار ایجاد کرد؟راز آن،یافتن و نگه داشتن مشتریان خودکار است.
واریلو در این کتاب،۹ طرح مختلف را ارائه می کند تا کسب و کارهای مختلف بتوانند با تکیه بر آن به کسبو کارهای عضویتی تبدیل شوند.هر طرح در یک فصل از این کتاب مورد بررسی قرار گرفته است.کسب و کارهای مختلف با توججه به ماهیتشان می توانند از طرح های متفاوتی استفاده کنند.
چه بخواهید کل کسب و کارتان را به کسب و کاری عضویتی تبدیل کنید یا فقط قصد تغییر ۵ درصد از آن را داشته باشید،مطالعه ی کتاب مشتری خودکار را به شما پیشنهاد می کنیم.
فهرست مطالب
بخش اول : مشترکین از مشتریان بهتر هستند
- فصل ۱ : چه کسی پیروز اقتصاد عضویتی است؟
- فصل ۲ : چرا به مشتریان خودکار نیاز دارید؟
بخش دوم کتاب مشتری خودکار : ۹ مدل کسب و کار عضویتی
- فصل ۳: مدل وب سایت با امکان عضویت
- فصل ۴: مدل کتابخانه «هرچه میتوانید بخورید»
- فصل ۵: مدل باشگاه خصوصی
- فصل ۶: مدل جلوی صف
- فصل ۷: مدل محصولات مصرفی
- فصل ۸: مدل جعبه شگفتانگیز
- فصل ۹: مدل ساده کننده
- فصل ۱۰: مدل شبکهای
- فصل ۱۱: مدل آسودگی خاطر
بخش سوم : راهاندازی کسب و کار عضویتی خودتان
- فصل ۱۲: ریاضیات جدید
- فصل ۱۳: مکش ذره ذره وجه نقد در مقابل سرازیر شدن آن
- فصل ۱۴: روانشناسی فروش حق عضویت
- فصل ۱۵: رشد و توسعه کسب و کار
- فصل ۱۶:تاملات