موسسان شرکت ها روانشناسانی هستند که می توانند بر روی استراتژی ها و یا محصولی که گسترش می دهند متمرکز شوند و آن را دنبال کنند. بسیاری نسبت به فرایند ها و روش ها غیر مشتاق و بی میل هستند. در بین ما کسانی که موفق هستند تشخیص می دهند که باید تیمی را سرپرستی کنند که نسبت به ساختمان یک زیر ساخت پر شور باشند تا به این طریق مدل کسب و کار و اجرایی خود را بهبود ببخشیم. تاسیس کردن یک شرکت بیمه ی انحصاری شخصی خودتان می تواند یک استراتژی باشد، یک قطعه ی پازل از برنامه های تان برای اینکه برنامه ی کسب و کار و عملکرد های اجرایی تان را بهبود ببخشید. در قلب کسب و کار خود، یک شرکت بیمه ی انحصاری را دارید که بیمه ی کسب و کار شما را نیز انجام می دهد. اما اگر به درستی انجام شود فرای مزایای بیمه ای، می تواند منفعت های بسیار دیگری نیز داشته باشد. زمانی که یک شرکت بیمه ی انحصاری و اختصاصی را در شرکت خود تاسیس می کند و این بیمه از یک مدیریت با کیفیت و خط و مشی صحیح بر خودار می باشد، این امر موجب می شود بر روی ابعاد ریسک مدیریتی خود متمرکز شوید و از کسب و کار خود از طریق راه های زیر محافظت کنید:

۱- شناسایی ریسک های کلیدی کسب و کار تان.

۲- آماده سازی یک تجزیه و تحلیل دقیق از خطرات و ریسک هایی که برای نگه داری و حفظ بیمه تان دارید و اینکه چه فاکتورها و بخش هایی باید توسط بازار تجاری تحت پوشش قرار بگیرند.

۳- فراهم کردن یک مرور سالانه از عملکرد های ریسک مدیریتی تان برای اینکه به شما کمک کند که استراتژی های خطر را گسترش دهید تا به این نحو بهتر بتوانید از دارایی ها و تیم در حالی که در حال تولید یک جریان درآمدی جدید برای شما هستند، مراقبت کند.

۴- تولید کردن یک سازمان که ریسک مدیریت کسب و کار تان را در بالای ذهن قرار دهد.

بنیان کردن بیمه ی شخصی تان، یا بیمه ی انحصاری، با کمک مدیر بیمه تان، می تواند به بیمه نامه و سیاست بیمه ای تان خلاقیت بیافزاید و طراحی آن را پوشش دهد. علاوه بر این، این یک برنامه ی سفارشی است که در خور کسب و کار شما می باشد. ما اغلب اوقات متوجه می شویم که مشتریان به طور چشم گیری اجرا و مدیریت ریسک خود را بهبود می بخشند از آن جایی که با اسناد بیمه ای خود و بررسی های سالانه ی آن همراه می شوند و به این ترتیب بر روی بهترین شیوه ها که تمام جنبه های خطر کسب و کارشان را پوشش دهد، متمرکز می شوند.

صاحب یک کسب و کار لزومی ندارد که حتما یک کارشناس مدیریت خطر باشد تا بتواند به این یافته ها و خروجی ها دست یابد. رهبران شرکت ها فقط باید کارشناسان را با سیستم بیمه ی انحصاری خودشان درگیر کنند تا راهنمایی های لازم را برای رسمی کردن استراتژی های مدیریت ریسک دریافت کنید. پاداش ها برای کسب و کار، کارمندان و صاحبان این کسب و کار بسیار منحصر به فرد و طولانی مدت هستند. بیمه از یک هزینه ی ضروری برای کسب و کار به یک فرایند که می تواند مدل کسب و کارتان را بهبود بخشد و آن را بالا ببرد، حرکت می کند.

در زمان بعدی که شما به دنبال این امر هستید و به فکر آن هستید که یک فرایند را برای بهبود کسب و کارتان به تصویب برسانید، به صورت مخصوص این بیمه ی انحصاری را به عنوان یک فرصت مناسب و بهبود دهنده به کسب و کارتان در نظر بگیرید.

از شما دعوت می کنیم که در ارتباط با این نوع از بیمه بیشتر بدانید و در سایت peterjstrauss.com به دنبال اطلاعات بیشتر باشید.

 

 

 

منبع: forbes
ترجمه شده در گروه مجله بیستک به قلم رویا رجایی