به نظر می رسد استرس یک اتفاق منظم در زندگی مدرن امروزی است. استرس عامل مشترک در بسیاری از بیماری های جدی است ، اما  توسط اکثر مردم نادیده گرفته می شود. فضای رقابتی امروز می تواند به شما این احساس را القا کند که هرگز به اندازه کافی کار نمی کنید و باعث افسردگی فرد می شود.

طبق گفته های Happify ، بیشتر زنان نسبت به مردان از استرس در زندگی روزمره خود شکایت دارند. در حالی که علل شایع استرس ، مسائل مربوط به پول و کار است ، می تواند منجر به بروز مشکلات در روابط شخصی شما شود. 

استرس و اضطراب بر سلامت جسمی و روانی شما تأثیر می گذارد و افرادی که از استرس مزمن رنج می برند ، در طولانی مدت با استرس خود کمتر سالم می مانند.
اکنون که از همه جنبه های منفی استرس شنیده ایم ، بیایید به بخش خوبی برسیم: چگونه می توانید بر استرس خود غلبه کنید و زندگی خود را تغییر دهید.

استرس به راحتی قابل کنترل است. مطالعات بی شماری در مورد آنچه ما را خوشحال می کند و چه چیزی ما را غمگین می کند ، انجام شده است. از جمله فعالیت هایی که سطح دوپامین ما را افزایش می دهد ، ورزش یا فقط حرکت کردن است ، خود را مشغول نگه دارید. دفعه دیگر که چیزی در محل کار شما را تحت فشار قرار می دهد ، از صندلی خود بلند شوید و اگر چیز دیگری نبود ، قدم بزنید.

بنابراین دفعه بعد که احساس استرس می کنید ، به این اینفوگرافیک نگاهی بیندازید و نفس عمیق بکشید. یک قدم در هر زمان یک مانترا مناسب برای دنبال کردن در این حالت است و می تواند طرز فکر شما را تغییر دهد.