آگهی استخدامی که به خوبی نوشته شده باشد، به شما کمک می کند که افرادی با استعدادهای عالی را برای شرکت خود جذب کنید، نام تجاری شرکت خود را ترویج دهید و افرادی با استعدادهای درخشان به وجود بیاورید.

نیازی به گفتن نیست که دیدگاه محدود من از نقش بازاریابی به اندازه امروز وسیع نبود. امروزه جنگ برای استعداد شدیدتر از هر زمان دیگر است، و با کم ترین نرخ بیکاری در دهه های گذشته، کمبود نیروی انسانی برای بسیاری از مهارت ها مواجهیم و در محیط های کاری تنها استعداد های برتر هستند که توسط کارفرمایان انتخاب می شوند. در واقع انتخاب بر اساس استعداد است نه روش دیگر.
اگر شما نقش های شغلی مناسب را در سازمان تعریف و پیاده نکنید، سازمان نمی تواند استراتژی های کسب و کار خود را اجرا کند . همچنین اگر اجازه ندهید که افراد در موقعیت های مناسب شغلی خود کارها و فعالیت های تخصیص داده شده را انجام دهند چگونه انتظار دارید که از فرصت بزرگ پیش رویتان استفاده کنید؟ این بدان معنی است که آن ها باید به طور مداوم جذب شده، توانمند سازی شوند، به آنها الهام دهید و در حفظ استعدادهایشان بکوشید.

همان طور که سازمان ها با متمایز کردن ارزش محصولاتشان برای مشتریان با سایر رقبا رقابت می کنند، به همان ترتیب نیز باید با متمایز کردن تجربه کارمندان با توجه به استعداد و توانایی آنها ایجاد رقابت کنند. یک بخش مهم از این تمایز برای کارفرما، نشان دادن فلسفه وجودی سازمان تان است. بیانیه و دلیل وجودی آن، هدف و آنچه که سازمانتان در آرزوی تحقق آن است باید برای همه روشن باشد، و این مفهوم به خوبی انتقال داده شود. نام تجاری کارفرما باعث می شود تا فرهنگ یک شرکت به ادامه حیات سازمان کمک کند.

در  اینفوگرافی زیر فرایند نوشتن آگهی استخدامی عالی  به مراحل ساده تقسیم شده است تا مطمئن شوید عنصر مهمی را از دست نخواهید داد.

۸ مولفه اصلی برای نوشتن یک آگهی استخدامی عالی:

۱- یک عنوان شغلی روشن

۲- معرفی کوتاهی نسبت به وظایف روزمره شغلی

۳- جزئیات ضروری مربوط به شرکت

۴- تعریف مسئولیت های شغلی مربوطه

۵- ویژگی های کارمند ایده آل

۶- بیان حقوق و مزایا

۷- جزئیات مربوز به محل شرکت

۸- چگونگی ارائه درخواست شغل

چگونه یک آگهی استخدامی عالی بنویسیم