این رویای همه است: ایجاد کردن شغلی که به شما امکان دهد به نقاط مختلف جهان سفر کنید و از طریق دورکاری فعالیت و امرار معاش کنید یا از خانه یا هر مکان دیگری کار کنید. پگی بری (Peggy Bree) یک دیجیتال نومد(افرای هستند که از فناوری‌های مخابراتی از راه دور برای امرار معاش و زندگی کردن استفاده می‌کنند.) پاره وقت در حیطه دیجیتال از تورنتو و فعال در زمینه نبوغ  و تفکر خلاق است. تفکر او در مفهوم کتاب Branding Quickies نهفته است. او همچنین هنگام  تحقیق و پژوهش در دنیای برندهای تجاری در زمینه  طراحی ایده و سفر نیز در قالب دنیای دیجیتال نیز دستاورد های زیادی کسب کرد . کتاب فشرده و مختصر او، مجموعه ای است که توسط ۲۰ زن قدرتمند نوشته شده است که بهترین نکات ، بینش و تجربیات خود را از همه موارد قابل تامل در زمینه برندسازی و تجارت به اشتراک می گذارند. بری می گوید: “نکات استراتژیک ، داستان های الهام بخش ، مشاوره و انگیزه در مورد برند سازی ، همگی  توسط خانم های خاص و کاملاً حرفه ای در زمینه های تخصصی خودشان نوشته شده اند.”

یکی از مواردی که اکثر زنان این کتاب با هم در آن مشترک هستند این است که آن ها اهل سفرند و اینفلوئنسرهای دیجیتال هستند – و در مورد مشاوره در مورد چگونگی انجام همان کارها و استفاده از مهارت های خود برای سفر به جهان و کار بسیار با تجربه اند.

برند شخصی

بری – استودیوی مارک تجاری خود را با نام Blank Room- دارد و می گوید که او در ابتدا Branding Quickies را به دلایل کاملاً شخصی ایجاد کرده است. بری می گوید: “این کاری بود که من برای خودم می خواستم ، که به خودی خود راه حلی برای زنان دیگر در فضای خلاق نیز بود به خصوص افرادی که نیاز به تقویت الهام و دریافت نکات آموزشی داشتند.” وی گفت: “مفهوم این کتاب فراهم آوردن شفافیت در عملکرد برند های تجاری و ایجاد پیشرفت واقعی در مسیر رشد آن ها بود. به مرور زمان فهمیدم که در فضای دیجیتالی وقتی به تنهایی مراحل بعدی را کشف می کنید ، روندی به وجود می آید که می تواند بسیار خسته کننده باشد ، اما هر وقت من این گفتگو را با شخصی آغاز کردم پیشرفت و درس های به دست آمده را با یکدیگر در میان گذاشتیم ، واقعاً به رشد ما کمک کرده است. “

بری گفت که او همچنین می خواهد به زنان دیگر کمک کند. بری می گوید: “اغلب اوقات ، مکالمه در مورد  لحظه های” شکست “ناراحت کننده است ، اما تغییر آن ها به مثابه درسی برای رشد و پیشرفت در چنین مکالمه های امیدوار کننده و انگیزه بخش با هدف به اشتراک گذاشتن تجربیات مفید بوده است.” “بنابراین ، من واقعاً می خواستم کتابی را ارائه کنم که مقدمه این گفتگو را برای سایر بانوان باز کند ، و اینکه بتوانند از داستان ها و درس های یکدیگر به عنوان راه حل های مفید بهره ببرند ، و در هر زمان با پیشرفت نام تجاری خود احساس یک حرکت  رو به جلو کنند.”

در خصوص زنانی که وی در کتاب خود بر آن ها تاکید  کرده است ، بری می گوید که می خواسته آن ها ترکیبی از متخصصان الهام بخش باشند که “به وضوح می دانند چه کاری انجام می دهند ، آن ها مایل بودند تا دروس و اسرار خود را به اشتراک بگذارند. “

 ما به هشت از بیست زن حاضر در کتاب دسترسی پیدا کردیم  تا نکات خود را در مورد چگونگی استفاده از برند شخصی برای پیشرفت در  فضای مسافرتی به اشتراک بگذارند.

— نام تجاری خود را با سبک زندگی خود متناسب کنید – نه سبک زندگی را با نام تجاری

معرفی این کارشناس: سوزان میتنسکی ریپلی،  بنیانگذار Brooklyn Tropicali ، وبلاگی در خصوص سفر با تمرکز بر سفرهای خلاقانه برای افراد خلاق است. که تمرکزش بر روی منطقه آمریکای لاتین است و متخصصان خلاق را ترغیب به جستجو و یادگیری از صنعتگران و استادان هنر های بومی  مانند بافندگان ، سرامیک سازان ، نقاشان ، سرآشپزها و موارد دیگر می کند. ریپلی همچنین مدیر و مشاور رسانه های اجتماعی در زمینه مشاغل کوچک و نوپا است. او مستقر در اواکساکای همواره آفتابی و رنگارنگ ، در مکزیک است.

نکات قابل توجه: از ابتدا تصمیم بگیرید که برند شما چگونه باید با سبک زندگی مورد نظر شما متناسب باشد ، نه اینکه سبک زندگی شما چگونه می تواند در برند شما جای بگیرد. اگر ابتدا زندگی خود را طراحی کنید ، این برند نه تنها در ساعاتی که کار می کنید ، بلکه در سایر موقعیت ها مانند  جاهایی که می توانید به هر طریقی فعالیت کنید ، افرادی که با آن ها کار می کنید ، یا آن دسته از افرادی که از نظر لجستیکی با شما کار می کنند ، به طور طبیعی نیز معتبرتر خواهد شد. اگر یکی از ارزش های شخصی شما مسافرت باشد ، آنگاه این برند به وضوح آن را منعکس می کند ، و پیدا کردن مشاغل مربوطه برای مشارکت در آن و با همان ارزش ها ، را آسان تر هم می کند. این بحث در مورد اولویت ها است و رسیدن به هدف نهایی حرفه ای شما در زندگی ، از سوی دیگر راه را برای رشد مناسب برند و فرصت های کاری هموار می کند.

— یک برند معتبر و بی نظیر بسازید

معرفی کارشناس: آندره والریا ، خبرنگار و گزارشگر تلویزیون ، ریسک  کرد و پروژه مورد علاقه اش را به شغل رویایی خود تبدیل کرد – و این کار را در حین مسافرت انجام داد. والریا یک وبلاگ سفر ایجاد کرد. و در نهایت شروع به کسب درآمد از ایده های خود کرد. او به دیگران کمک می کند تا همین کار را از طریق محتوای رسانه اجتماعی خود ، مانند یک کتاب منتشر شده ، خدمات آنلاین و کارگاه های مجازی انجام دهند. او اصالتاً اهل پاناما است، وی تا اکنون در بیش از ده شهر زندگی کرده است.

نکات قابل توجه: یک برند شخصی آنقدر قدرتمند است که می توان از آن درآمدزایی قابل توجهی شود زیرا مردم به شما اعتماد دارند – این هدف اصلی است. برای رسیدن به این هدف ، شما نه تنها باید به مردم آنچه انجام می دهید را نشان دهید بلکه باید به مردم الهام ، ایده ، ابزار و منابعی را پیشنهاد کنید که به آن ها امکان انجام همان کار را می دهد. در مورد من ، من یک نام تجاری در مورد سبک زندگی خود ایجاد کرده ام ، که می گوید: شعار من ، تجربه کردن زندگی در سفر است.

من می توانم دورکاری کنم و به این دلیل که به مخاطبانم آموزش می دهم که آن ها نیز می توانند این کار را انجام دهند نیز شناخته شده ام. پیدا کردن تعادل بین محتوای الهام بخش و منابع ارزشمند به من کمک کرده است تا یک شهرت مناسب کسب کنم. برای من ، بعضی از این منابع یک فهرست کار رایگان از طرق مختلف دورکاری های خوب  بوده اند و کارگاه های آنلاین برگزار می کنند که به مردم می آموزند چگونه یک حرفه را به روش دورکاری ایجاد و مدیریت کنند.

شما باید یک پیشنهاد بی نظیر برای ارائه داشته باشید که از دنیای آنلاین فراتر رود و به جمع های دوستانه ای که برای نوشیدن  قهوه گرد هم می آیند نفوذ کنید به طوری که به یکدیگر بگویند “شما باید این حساب کاربری را دنبال کنید زیرا او به شما می آموزد که چگونه از هر مکانی  با هر فاصله ای کار کنید.” اگر برند شخصی شما توصیه های بومی که می تواند دهان به دهان گسترش یابد تولید نمی کند، باید آن جذابیت را  با ارزش های مطلوب جامعه  پیدا کنید.

— ایجاد یک شبکه پشتیبانی

معرفی کارشناس: Kay  یک بلاگر حرفه ای در مورد سفر است و تحت عنوان حساب کاربری The Awkward Traveler فعالیت می کند ، محتوای تولیدی او بیشتر بر روی افراد با تمایل به مسافرت های متنوع ، قابل دسترس و راحتی بیشتر متمرکز است. در کنار داستان های توریستی خنده دار و راهنمای سفر ، پست های وی نکاتی درباره سفر برای افرادی که اغلب در موقعیت های گوناگون سفر قرار دارند ، ارائه می دهد ، مانند مقالاتی که درباره سفر برای افراد با بیماری های مزمن ، کاربران ویلچر نشین و مواردی که مشکل دید و شنوایی دارند تهیه شده است. کی همچنین موقعیت و حال و هوای مناطق مختلف را  و تاریخ و فرهنگ آن ها را مورد بررسی قرار می دهد ، و اطلاعات مخاطبان خود را  بالا می برد تا مخاطبانش درک عمیق تری از آن منطقه از منظر محلی داشته باشند. او  همه منافع مالی حاصل شده را توسط حامیان و اسپانسرهای تجاری به سازمان غیرانتفاعی خود ، که بنیادی جهانی است ، اهدا می کند که بر ارائه فرصت های یادگیری بین المللی برای بزرگسالان متمرکز است.

نکات قابل توجه: هیچکدام از ما به تنهایی نمی توانیم این کار را انجام دهیم. بزرگترین نکته مورد تاکید من برای ایجاد یک برند پر رونق این است که به شما امکان مسافرت آزادانه می دهد همچنین ایجاد شبکه پشتیبانی قوی و دلگرم کننده نیز عامل مهم دیگریست. به طور خاص ، شبکه ای از افراد که در ساخت برند ها و سبک های زندگی خود نیز درگیر سفر هستند می توانند این هدف را محقق نمایند.  ما دوستان و خانواده خود که با آن ها بزرگ شده ایم را دوست داریم ، اما این موضوع به آن معنا نیست که خانواده و دوستان نزدیکمان همواره با ما اتفاق نظر داشته و با اهداف ما هم سو شوند. آن ها درک نخواهند کرد که چرا شما مدام از کمبود خواب شکایت دارید ، اما هنوز باید تا دیر وقت بیدار بمانید تا یک پروژه دیگر را قبل از پایان هفته انجام دهید. اما شما می دانید چه کسی واقعیت را خواهد فهمید – افرادی که دقیقاً همین کار را انجام می دهند. لذا ساختن یک سیستم پشتیبانی قوی از افراد مشابه ، بسیار مهم است زیرا آن ها واقعاً می توانند با اهداف شما همدلی و همکاری استراتژیک کنند و توصیه ها و راهنمایی های مربوطه و آگاهانه ای را ارائه دهند.

چنانچه شبکه شما متشکل از افراد مشابه به عنوان میزبانانی  خوش برخورد و با انرژی همراه با  پروژه های جدید و جذاب از برند شما باشد. شما می توانید کیفیت ارتباط و تعامل اثرگذار رسانه خود را با دیگران مقایسه کنید و اطمینان حاصل خواهید کرد که هیچ کس نمی تواند برای دریافت تبلیغات و فعالیت های سود آور تحت عنوان بلاگر با شما رقابت کند ، و به این ترتیب همه شما به فرصت های شگفت انگیز جدید روی خواهید آورد. هیچ کس هنگام پیروزی بیشتر از تیم جدید تان ، از موفقیت شما شادتر نخواهد بود و وقتی اعتماد به نفس شما زیاد باشد ، این تیم قوی به راحتی گرد شما جمع می شوند.

— ایجاد کانال های قوی ارتباطی

معرفی  کارشناس:  Debbie Arcangeles یک کارآفرین مجازی و سازنده مجموعه پادکست The Offbeat Life  است که در آنجا با افرادی که بومیان مستقل و برند های دیجیتالی که در آن قرار دارند مصاحبه می کند. او متخصص تبدیل سرگرمی به مشاغل سودآور و کسب درآمد از پادکست است. Arcangeles همچنین بنیانگذار Howtocreateapodcast.com ، یک منبع همه جانبه و تک برای یادگیری نحوه شروع ، رشد و ایجاد پادکست سودآور است.

نکات قابل توجه: یک تصور غلط وجود دارد که تنها برند های مسافرتی قادر به سفر به جهان هستند. حقیقت این است: تا زمانی که بتوانید از طریق روش های مجازی کار کنید ، می توانید تجارت خود را در هر کجای دنیا انجام دهید. به منظور انجام موفقیت آمیز ، یکی از بهترین کارهایی که می توانید برای نام تجاری خود انجام دهید ایجاد کانال های ارتباطی قوی با مشتریان و کارمندان است. این کار با استفاده از ابزارهای صحیح آنلاین انجام می شود تا به شما امکان دهد با تیم خود ارتباطی کارآمد و مؤثر داشته باشید. این که آیا یک برنامه برای کمک به چک لیست روزانه تیم خود یا یک نرم افزار کنفرانس برای برگزاری جلسات باشد ، همه چیز برای تجارت مجازی شما بسیار مهم است. اگر قادر به انجام این کار باشید ، نه تنها رشد خواهید کرد بلکه یک برند شخصی نیز ایجاد خواهید کرد که به شما امکان زندگی و کار از هرجای دیگر را می دهد.

— درآمد مداوم ایجاد کنید

معرفی کارشناس: مولی هو Molly Ho یک استراتژیست بازاریابی ، مربی و طراح است. او به کارآفرینان آنلاین و صاحبان مشاغل کوچک کمک می کند تا پیام های برند خود را به خوبی تنظیم کنند ، بازاریابی خود را ساده تر انجام دهند و به صورت آنلاین به صورت مداوم ظاهر شوند ، در حالی که نسبت به هویت واقعی خود نیز  صادق باشند.

نکات قابل توجه: اگر می خواهید یک برند شخصی ایجاد کنید که به شما امکان دهد به نقاط مختلف جهان سفر کنید ، باید درآمد ثابت و بازگشتی ایجاد کنید. این درآمد ثابت است که با وجود آن می دانید می توانید به دریافت آن در هر ماه مطمئن باشید. این امر می تواند از طریق حمایت بازگشتی از اسپانسرها ، کار با مشتریان معمولی و یا فروش خدمات یا کالاهایی که می توانید بفروشید ، باشد. به عنوان نمونه من  برای تأمین هزینه سفر خودم بدون آنکه زیاد از پس انداز خود استفاده کنم ، قالب های دیجیتالی ایجاد کردم که مردم می توانستند آن را بخرند. برای اینکه این اتفاق به خوبی بیفتد ، از قدرت بازاریابی اینستاگرام ، بازاریابی Pinterest ، CreativeMarket ، Etsy و ساختن برند شخصی خود استفاده کردم. امروزه روش های زیادی برای کسب درآمد آنلاین وجود دارد. وقتی خودتان سفر می کنید ، هرگز نمی دانید چه هزینه هایی ممکن است برایتان پیش بیاید. به همین دلیل است که من به وجود یک درآمد منظم دوره ای اعتقاد دارم ، بنابراین نه تنها می توانید تمام کارهایی را که می خواهید در سفر انجام دهید بلکه می توانید برای آینده خود نیز پس انداز کنید.

— چندین جریان درآمد ایجاد کنید

معرفی کارشناس: Cheryl Sutherland یک بلاگر تحول گراست ، استراتژیست تجاری و بنیانگذار PleaseNotes است ، یک شرکت هدفمند با ذخیره ای از کالاهای پر طرفدار. ساترلند پس از گذراندن ۱۴۰۰ ساعت در دوره های یادگیری و تسهیل در پیشرفت شخصی ، مربیگری و تحول خلاقیت درونی ، شرکتی را ایجاد کرد که برای زنان الهام بخش است تا با ایجاد اعتماد به نفس ، شفافیت و خلاقیت ، با قدرت وارد حیطه مورد نظر خود شوند. به عنوان یک متخصص توانمندسازی ، نویسنده و کارآفرین زن ، Sutherland و PleaseNotes در اینستایل ، هافینگتون پست ، فوربس ، انجمن آمریکایی اکسپرس Open Forum ، Thrive Global ، Brit + CO ، Travel Noire و در پادکست هایی مانند Creative معرفی شده است. او می گوید من عاشق موفقیت هستم ، موفقیت واقعی بدون هیچگونه اغراق و بزرگ نمایی.

نکات قابل توجه: با محصولات و خدمات مختلفی که دارای سطح دسترسی و قیمت های مختلف هستند ، شعبه های مختلف خود را افتتاح کنید. این به شما امکان می دهد مخاطبان خود را از چند طریق حفظ کنید ، که برخی از آن ها به طور طبیعی با هم همپوشانی دارند. به عنوان مثال ، پرفروش ترین مجله از دید من مجلات راهنمایی است. با این وجود ، ایجاد موارد دیجیتالی مانند فیلم ، کارگاه و .. به افراد این امکان را می دهد تا بیشتر از محصولاتی که دوست دارند فاصله گرفته  و با تجربیات گسترده رشد شخصی خود را عمیق تر کنند که این برای برند من هدف نهایی است. علاوه بر این ، من با برند های دیگر شریک هستم تا بتوانم در حالی که در کشور دیگری هستم ، نسخه های متنوع کارگاه های خود را در معرض دید مخاطبان قرار دهم. آنچه این امر را بسیار جالب می کند این است که شرکای من اساساً مرا از طریق مکالمات روزمره که نفوذ بسیار بالایی دارد تبلیغ می کنند. این باعث می شود تا اعتماد آن ها به من بسیار آسان شود و مرا به عنوان یک متخصص در زمینه خود ببینند. این اعتماد به طور طبیعی به وجود می آید  و من مجبور نیستم برای تولید و فروش یک محصول یا خدمت تلاش کنم. چیزی که آسان و واقعاً معمول است ایجاد عضویت ماهانه یا انواع مختلف اشتراک است.

— ایجاد انجمن های مجازی و حقیقی

 معرفی کارشناس  Cassandra T. Le  بنیانگذار استودیوی The Quirky Pineapple (استودیوی TQP) ، یک آژانس استراتژی های برند سازی و نویسنده آگهی های تبلیغاتی است. در TQP Studio ، او با مشاغل مبتنی بر موثر بودن (موثرمحور) کار می کند تا به آن ها کمک کند تا پیام و تأثیر خود را از طریق قصه گویی استراتژیک و درگیر کردن مطالب جذاب با مخاطبان در میان بگذارند تا نقش آن ها به صورت آنلاین و حضوری افزایش یابد. او یک کارشناس بازاریابی برنده جایزه ، نویسنده کمک کننده در برندسازی Quickies بوده است و در کشورهای مختلف دنیا کارگاه های آموزشی به زبان های انگلیسی و اسپانیایی برگزار کرده است. زمان هایی که در پشت لپ تاپ خود کار نمی کند ، می توانید او را در حال گشت و گذار و جستجو در کافه های محله ای در مادرید (محل تولدش) پیدا کنید ، یا در حالی که در ترجمه های زبان اسپانیایی غرق شده  یا بر روی  نیمکتی در حال تماشای تریلر فیلم های YouTube است.

نکات قابل توجه: ایجاد یک برند شخصی که به من امکان مسافرت به جهان را می دهد به این معنی است که سفر به عنوان راهی برای رشد و موفقیت من تبدیل می شود. من به دنبال اجتماعات مختلف آنلاین و آفلاین برای ارتباط ، یادگیری و اشتراک گذاری با آن ها هستم. من این کار را با مسافرت برای کار ، کسب تخصص ها گوناگون در کارهای خودم و حتی استراحت انجام می دهم.

به عنوان مثال ، من برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی محتوا ، میزبان جلسه ای در کارتاژنا ، کلمبیا برای مشاغل مستقر در زمینه خدمات ، تولید کنندگان محتوا و اینفلوئنسرها  بودم. من همچنین برای یادگیری بیشتر، فرصت های مختلف مسافرت را پیگیری می کنم. من در لس آنجلس برای ملاقات با سرمربی و صاحب نظران حیطه شغلی خود ناچار به حضور در اجتماعات مختلف شغلی بودم. ایجاد موقعیت های مناسب سفر برای برند شخصی من ، امری ضروریست  و در این میان  همه چیز در خدمت جستجوی جوامع آنلاین برای پیوستن به آن ها است ، سپس به صورت حضوری با آن ها ارتباط برقرار می کنم. این کاری است که نام تجاری من برای مشتریان انجام می دهد و به آن ها کمک می کند تا از طریق داستان های خود ، جوامع آنلاین و آفلاین ایجاد کنند – و با مردم در سطح بین المللی ارتباط برقرار کنند.

برای ارتباط با مخاطب و پیدا کردن فرصت های سفر برای رشد نام تجاری خود ، باید جوامع مجازی و حقیقی مناسب  را پیدا کنید و رسانه های اجتماعی مکان بسیار خوبی برای شروع است. سه پلتفرم محبوب و برتر از نظر  من Facebook ، Instagram و LinkedIn هستند. من هشتگ ها ، برچسب های جغرافیایی موقعیت مکانی را جستجو می کنم و با افرادی در LinkedIn که برای کار نیز سفر می کنند ، ارتباط برقرار می کنم ، بنابراین می توانم فرصت های مشابهی پیدا کنم. من همچنین سفرهایم را در شبکه های حرفه ای خود به اشتراک می گذارم ، که به مردم نشان می دهد که من یک برند تجاری دارم که می تواند همزمان کار و سفر را با هم ترکیب کند.

هرچه در مورد سفر در رسانه های اجتماعی در خصوص ارتباط با اجتماعات بصورت آنلاین و خارج از کشور ، کار یا کارشناسی ارشد به اشتراک گذاشته باشم ، فرصت های سفر بیشتر می شود. من این موارد را به اشتراک گذاشته ام که در کشورهای مختلف دنیا صحبت کرده ام ، که خود درهایی را برای دیگران باز کرده است تا به من نزدیک شوند تا در خصوص کشورهایشان صحبت کنم – و این یک فرصت سفر و کار است.

— بیانیه ماموریت خود را متمرکز کنید

معرفی  کارشناس: دانیل هو فراری از شرکت NYC ، اینفلوئنسر محبوبی در رسانه های اجتماعی و بنیانگذار The Wanderlover است ، یک برند مسافرتی که الهام بخش و  بانی کمک به دیگران در طراحی زندگی مبتنی بر آزادی است با هر روشی که دوست دارند. او علاقه مند است تا به کارآفرینان مبتدی در ساختن مشاغل خلاق و مقیاس پذیر با دارایی های ارزشمند با هر میزانی کمک کند. او اکنون با شیوه زندگی بومیان ایده آل خود زندگی می کند و تابستانی بی پایان را در سرتاسر جهان تجربه می کند و زمان خود را بین مشتری های خود و نارگیل های خوش طعم بومی پس از گشت و گذار در سرزمین های استوایی صرف می کند.

نکات قابل توجه: شما صاحب نام تجاری خود هستید؛ هر فرد یک داستان منحصر به فرد دارد و هر فرد مهارت ها و تخصص های بی نظیری دارد که دیگران می توانند از آن بهره مند شوند. اگر بیانیه ماموریت نام تجاری شخصی خود را بر روی این موضوع متمرکز کنید که چگونه می توانید به مخاطبان خود اطلاعات و مهارت های ارزشمندی بدهید ، چگونه می توانید به آن ها کمک کنید و چگونه می توانید زندگی آن ها را تغییر دهید ، می توانید یک تجارت سودآور ایجاد کنید که به شما امکان می دهد به نقاط مختلف جهان سفر کنید. طرز فکر خود را در راه خدمت به مخاطبان و مشتریان ایده آل خود تغییر دهید و از امکانات بی پایان آن بهره ببرید: شما می توانید محصولات و خدماتی دگرگون کننده ارائه دهید که انگیزه ساز می شوند و دنبال کننده های جدیدی را جذب می کنند ، زندگی افراد را تغییر می دهند ، یک مجموعه وفادار از طرفداران را برایتان ایجاد کرده و  به این ترتیب برند قدرتمند خود را در سراسر پلتفرم ها و فراسوی مرزها به اشتراک می گذارید.

— خدمت رسانی برند خود را بصورت آنلاین برقرار کنید

 معرفی کارشناس Peggy Bree: یک دیجیتال نومد پاره وقت از تورنتو ، بنیانگذار استودیوی برندسازی Blank Room و خالق برند Branding Quickies است. حال ببینیم Bree – نویسنده کتاب – در مورد برندسازی و مسافرت چه می گوید؟

نکات قابل توجه: وقتی نوبت به ایجاد یک برند کاربر پسند با خدمات دورکاری می رسد که اجازه سفر و آزادی های لازم را به فرد می دهد ، ایجاد حضور پر قدرت برند شما به صورت آنلاین بسیار مهم است. چگونه می توانید به خودتان اجازه سفر و آزادی بدهید ، اگر نام تجاری شما در دنیای اینترنت حضور قدرتمندی  ندارد ، باید در این عرصه نیز ظاهر شوید آیا این می تواند به عنوان دلیلی برای شکست کسب و کارتان تلقی گردد؟ نه البته که چنین نیست ، اما اگر حضور برند شما فاقد جاذبه و کشش لازم باشد ، چگونه افراد می توانند در این فضای دیجیتال به شما اعتماد کنند و تامین نیاز های خود را به شما  بسپارند؟

باید حضور خود را در قالب یک برند تجاری قدرتمند نشان داده تا بتوانید در این فضای آنلاین به صورت دیجیتالی ارتباط برقرار کنید. شما می توانید با ایجاد  پادکست با نام تجاری خود این کار را انجام داده و امکان دسترسی بیشتر در اینترنت را به دست آورید ، در نشریات مورد توجه و پر مخاطب مربوط به نام تجاری خود نمایش داده شوید تا اعتماد عمومی و اعتبار لازم را کسب کنید. یا یک صفحه رسانه فعال اجتماعی را ایجاد کنید که پر از محتوای بصری جذاب و قابل اعتماد باشد. یک برند تجاری ایجاد کنید که می تواند همزمان کار و سفر را با هم ترکیب کند،  در واقع همان چیزی است که مخاطبان از شما می خواهند ، حتما از روش های مختلفی برای ایجاد شکوفایی و نشان دادن برند خود در این فضای آنلاین استفاده کنید.

 

منبع: FORBES
ترجمه شده در گروه مجله بیستک به قلم  آناهیتا قوامی