اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی جذاب و متفاوت محسوب می‌شود که در میان جوانان از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است.

در حالی که شبکه‌های اجتماعی در دنیا نقش زیادی در جهت‌دهی به افکار عمومی پیدا کرده‌اند، کسب و کارها هم در تلاش هستند تا با استفاده از ظرفیت‌های تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی صدای خود را به گوش مخاطبان برسانند.

یکی از قوانین مهم بازاریابی این است که همواره سعی کنیم در جایی حضور داشته‌ باشیم که مخاطبان هم در آنجا هستند. ما اکنون در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که مخاطبان تقریبا همیشه در رسانه‌های اجتماعی حضور دارند و در آن‌ها فعالیت می‌کنند. با این تفاسیر اگر می‌بینیم که نام‌های تجاری و اسم‌های مختلف، هر روز بیش از پیش وارد دنیای شبکه‌های مجازی می‌شوند و در انواع شبکه‌های اجتماعی از فیس‌بوک و اسنپ‌چت و حتی گوگل پلاس -که شاید به اندازه‌ی شبکه‌های اجتماعی همچون فیس‌بوک محبوبیت نداشته باشد- حضور دارند، نباید تعجب کنیم.

هیچ پلتفرم اجتماعی دیگری، تجربه‌ای مثل اینستاگرام، تا این حد متمرکز و درگیرکننده، ارائه نمی‌دهد. با اندکی خلاقیت و محاسبات دقیق، می‌توانید یک جادوی اینستاگرامی برای برند خود تدارک ببینید.

 

اینستاگرام