اینترنت یک ابزار قدرتمند است که می‌تواند به شما در توسعه کسب و کارتان و ورود به حوزه کسب و کار اینترنتی کمک کند. اگر شما محصولی دارید که به شدت موردنیاز جامعه است و یا راه حل (ایده ای ) دارید که می‌تواند یک مشکل یا یک روند بسیار پیچیده را ساده کند به شما تبریک می‌گوییم زیرا که اولین قدم در جهت کسب و کار اینترنتی را برداشته اید.

اولین رمز موفقیت در بازاریابی کسب و کارهای کوچک این است که بدانید واقعا چه چیزی می‌فروشید. اشخاص، محصولات و خدمات نمی‌خرند بلکه احساسات و تجربیات را خریداری می‌کنند. به‌عنوان مثال، خانه استیک Keg کارش فروش استیک است اما به تبلیغات آن نگاه کنید. آنچه آن‌ها درواقع می‌فروشند، اوقات خوب در کنار خانواده و دوستان است. چرا شرکت میشلین از یک نوزاد در تایر برای تبلیغات خود استفاده می‌کند؟ آیا به این خاطر که سال‌هاست با تایرهای آن شرکت رانندگی می‌کنید؟ به این دلیل است که میشلین درواقع نه فقط تایر، بلکه ایمنی می‌فروشد. وجود نوزاد در کمپین تایر به مردم می‌گوید، با خرید تایرهای میشلین می‌توانند حس کنند والدین خوبی هستند.

اکثر ما وقتی سوالی در ذهنمان پیش می آید و جواب آن را نمی دانیم به سراغ اینترنت می رویم و وارد یکی از موتورهای جستجو می شویم و به دنبال سایت مورد نظرمان می گردیم تا جواب سوالمان را بیابیم و یک نفس راحت پس از پیدا کردن جواب بکشیم. در واقع همه ما همین طوری عمل می کنیم و به جای هدر دادن وقتمان و فکر کردن درمورد سوالی که جواب آن را نمی دانیم مستقیماً جواب آن را در بین میلیون ها سایت موجود در اینترنت چک می کنیم. این فقط یکی از چندین دلیلی است که نشان می دهد چرا کسب و کار ما نیاز به سایت اینترنتی دارد.

اکثر کارآفرینان و دارندگان مشاغل تا حدودی به دنبال تبلیغ و جذب مشتریان جدید و فروش محصولات یا خدمات خود با استفاده از شیوه‌های سنتی هستند؛ اما در دنیایی که اکثر مشتریان بیشترین زمان خود را در اینترنت سپری می‌کنند شیوه سنتی بازاریابی و فروش، یک روش نا کارآمد به حساب می آید. در واقع می توان گفت، از این پس کسب و کارهایی که آنلاین نباشند محکوم به شکست خواهند بود.

 استفاده مناسب از فضای وب، یک وسیله بسیار پر اهمیت در تجارت می باشد. کسانی که کسب و کار خود را در تجارت به روش قدیمی موفق می‌پندارند باید به این موضوع توجه خاصی داشته باشند. اینترنت از بهترین و مناسب ترین فضاهای کسب و کار است که روز به روز بر کاربران آن افزوده می‌شود و می‌تواند نقش مهمی در ایجاد روابط تجاری موفق ایفا نماید.

در اینفوگرافی زیر به خوبی توضیح می دهیم و دلایلی ارائه می کنیم که چرا کسب و کار شما نیاز به نقد و بررسی آنلاین دارد.

نقد و بررسی آنلاین