کریستن متیوز با همکاری وب سایت SocialMediaToday با بررسی ۴۰۰ اینفلوئنسر با متوسط ​​ ده هزار تا صد هزار دنبال کننده ، نمایی از وضعیت فعلی این صنعت را به دست آورد. در نظرسنجی وی به متوسط ​​قیمتی که برند ها پرداخت می کنند ، نحوه ارتباط اینفلوئنسر با برند ها ، نقش شبکه های دارای اینفلوئنسر و سایر دیدگاه ها ، پرداخته می شود. براساس این بررسی ، اینفلوئنسر ها برای هر پست وبلاگ بین ۲۵۰ تا ۴۰۰ دلار هزینه دریافت می کنند که این پست شامل یک پست وبلاگ بهینه شده با سئو است که برای همیشه آنلاین و نوعی تبلیغ اجتماعی باقی می ماند.

اینفلوئنسر اینستاگرام

متیوز در پست خود در SocialMediaToday نوشت: “من با این نوع مشارکت خاص در ارتباط بوده ام ، زیرا این روش تا کنون قویترین نوع مشارکت برند با اینفلوئنسر است که من در ۸ سال اجرای استراتژی های بازاریابی اینفلوئنسر دیده ام.  در حالی که پست های اجتماعی جرقه ای سریع در مورد یک برند ایجاد می کنند. وبلاگ و شبکه های اجتماعی را با هم ترکیب کنید و از طریق اینفلوئنسر ها یک استراتژی قوی آگاه سازی از برند خود را بسازید.”

با کمال تعجب ، ۱۰۰٪ از اینفلوئنسر ها می خواهند  پول برای آگهی در حساب کاربری خود را دریافت کنند به جای یک بسته رایگان از محصول ، مگر اینکه محصول “از ارزش پولی بالایی برخوردار باشد”. طبق نظر سنجی ، در حالیکه اینفلوئنسر باید در رسانه های اجتماعی خود تبلیغ کنند.

متیوز در پست خود گفت: “تمام دلیل اینکه بازاریابی اینفلوئنسری در وهله اول قدرت خود را نشان می دهد ، اعتماد به نفس اینفلوئنسر است. برندها برای ایجاد محتوایی که برای فالوئرهایشان جذاب  باشد ، باید به اینفلوئنسر اعتماد کنند ، و از سوی دیگر نیز فالوئرها به اینفلوئنسر اعتماد دارند تا فقط برند هایی را که صادقانه به آن ها اعتقاد دارد را تبلیغ کنند.”

برای ایجاد مشارکت ، بیشتر اینفلوئنسر ها معمولاً به مارک های تجاری مراجعه می کنند تا به جای اینکه مارک های اول در دسترسشان قرار بگیرند ، با برندهایی که با خودشان در ارتباط هستند ، در حساب خود مشارکت کنند. علاوه بر این ، ۷۵٪ از ۴۰۰ مصاحبه شونده گزارش دادند که آن ها بخشی از یک شبکه اینفلوئنسری هستند که مارک ها را به ” اینفلوئنسر ” مناسب متصل می کند.

متیوز نوشت: “نکته اساسی در اینجا این است که مارک ها باید این اطمینان را ایجاد کنند که آن ها دوستان اینفلوئنسر هستند و راهی برای اینفلوئنسر فراهم می کنند تا در صورت ایجاد مشارکت ، به راحتی با آن ها تماس بگیرند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی کارکرد برند شما با اینفلوئنسر در منوی اصلی وبسایت خود لینکی را فقط برای اینفلوئنسر هایی که می توانند شما را به یک صفحه پر بازدید هدایت کنند، ، ایجاد کنید. “

برندها ها باید نسبت به حساب های اینفلوئنسر های جعلی احتیاط کنند ، زیرا برخی از کاربران استراتژی هایی برای افزایش میزان نفوذ خود به صورت آنلاین دارند ، مانند خرید فالوئر و لایک یا معرفی یک محصول یا مارک تجاری. درخواست تجزیه و تحلیل مشارکت از اینفلوئنسر یا چک کردن مشارکت های تحت حمایت آن ها راه ‌هایی برای مرجع بررسی اینفلوئنسر قبل از همکاری با آن ها است.

 
منبع: FORBES
ترجمه شده در گروه مجله بیستک به قلم  آناهیتا قوامی