امروزه ویدیوها یک روش قدرتمند برای جلب توجه مشتریان است و در نتیجه ویدئو مارکتینگ روز به روز دارای محبوبیت و اعتبار بیشتری می‌شوند. بازاریابان می‌توانند از طریق نمایش ویدیو، با ایجاد ارتباط با مخاطبان خود در هر زمان و هر مکان، به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنند و برای برند خود بازاریابی کنند.

طبق آمار hubspot حدود ۷۸  درصد از مردم هرهفته، ویدیوهای آنلاین تماشا می‌کنند و ۵۵ درصد از آنها هر روز این کار را انجام می‌دهند. کاربران یوتیوب در هر روز بیش از ۵۰۰ میلیون ساعت ویدیو تماشا می‌کنند. در سال ۲۰۲۰، ویدیوهای آنلاین بیش از ۸۰ درصد از ترافیک اینترنت را تشکیل می‌دهند. نزدیک به ۵۰ درصد از کاربران اینترنت قبل از آنکه برای خرید به فروشگاه‌های آنلاین مراجعه کنند، به دنبال ویدیوهای تبلیغاتی معرفی محصول مورد نظر خود هستند.

طبق نکاتی که گفته شد برندهایی که به بینندگانشان گوش می‌دهند می‌توانند بر اساس نظرات و سوالات آن‌ها محتوا تولید کنند. بنابراین به مخاطبانتان گوش دهید و محتوای تازه تولید کنید! از راه‌های جدید برای ایجاد تجربه ارزشمند برای مخاطبان استفاده کنید. راه‌هایی که نیاز به سرمایه‌گذاری بالا در تکنولوژی نداشته باشند چون ویدیو لایو درباره نشان دادن چهره انسانی برند با همه کم و کاستی‌های آن است.

ویدئو زنده