ما معمولا از افراد بسیاری می‌شنویم که دوست دارند کسب و کار و تجارت خودشان را راه‌اندازی کنند. کسب و کار آن‌ها می‌تواند از باز کردن یک فروشگاه تا راه‌اندازی یک رستوران یا کارگاه هنری باشد. مانند بسیاری از کارآفرین‌ها. هدف آن‌ها این است که یک میل و آرزوی قلبی را به واقعیت مبدل سازند و در نهایت از آن کسب درآمد کنند.

اما در این میان، اغلب افراد به دلیل ترسی که از موفق نشدن کسب و کارشان دارند، اقدامی نمی‌کنند و گامی برای واقعی کردن رؤیاها و ایده‌هایشان برنمی‌دارند. شروع یک کسب و کار تازه به جهشی با اعتماد به نفس نیاز دارد؛ اما نگهداری از آن به ادراک و هوشمندی نیازمند است.

یکی از موانعی که صاحبان کسب و کارهای کوچک با آن مواجه می‌شوند، حرف زدن درباره کسب و کار تازه‌شان است؛ یا اگر تجارت خود را راه‌اندازی کرده‌اند، رشد دادن آن و جذب مشتری‌های تازه است. در قلب فروش (کالا یا خدمات) بازاریابی وجود دارد. برای کارآفرینان و دارندگان کسب‌ و کارهای کوچک و تازه که تجربه بازاریابی ندارند، این کار می‌تواند بسیار طاقت‌فرسا و خسته‌کننده باشد. خبر خوب این‌که در ادامه ۸ نکته بازاریابی که هر کسب و کار قانونی تازه شروع باید داشته باشد، بیان شده است.

کسب و کار قانونی تازه شروع